Login through Steam
Ocena wątku:
  • 11 głosów - średnia: 3.18
REGULAMIN ONEFRAG
#1
REGULAMIN ONEFRAG

&1. OGÓLNE

1.1 Niezapoznanie się z regulaminem nie zwalnia cię z przestrzegania go.
1.2 Zakaz posiadania więcej niż jednego konta, na każde MultiKonto będzie nakładany ban permanentny na dostęp do forum.
1.3 Regulamin powinien przestrzegać każdy użytkownik bez wyjątków.
1.4 Użytkownik posiadający więcej niż 4 ostrzeżenia na koncie, otrzyma blokadę na pisanie postów na forum oraz wypowiadania się na SB.
1.5 Administracja forum nie odpowiada za treści publikowane przez użytkowników na forum.



&2. ZAKAZY

2.1   Zakaz pisanie Caps Lock' iem.
2.2   Zakaz używania niecenzuralnych słów.
2.3   Zakaz reklamowania innych stron/for o tematyce CS:GO.
2.4   Zakaz wyśmiewania/ obrażania użytkowników forum jak  ich poglądów i religii.
2.5   Zakaz spamowania i pisania postów niewnoszących nic do tematu.
2.6   Zakaz pisania tematów w nieodpowiednim dziale, wszystkie takie tematy będą przenoszone do kosza.
2.7   Zakaz używania koloru czerwonego w postach [kolor czerwony jest przeznaczony jedynie dla administracji forum].
2.8   Zakaz publikowania danych, zdjęć itd. użytkowników forum bez ich zgody.
2.9   Zakaz wypowiadania się w czyimś temacie "Odpracuj ostrzeżenie" - prawo mają jedynie osoby upoważnione.
2.10 Zakaz publikowania różnych cheat'ów/skryptów/wspomagaczy/wirusów które mogłyby zaszkodzić innym.
2.11 Zakaz korzystania z jednego konta przez więcej niż jedną osobę.
2.12 Zakaz wypowiadania się w podaniach/prośbach o UB- prawo mają jedynie osoby upoważnione.
2.13 Zakaz posiadania nicków podobnych do administracji Forum.
2.14 Zakaz posiadania wulgarnych nicków/awatarów na Forum.
2.15 Zakaz dawania punktów reputacji na prośbę innych użytkowników Forum.
2.16 Zakaz znieważania administracji Forum.
2.17 Zakaz żartowania z administracji One Frag.
2.18 Zakaz składanie podań na Rangi na forum, będąc  w współpracy z innymi sieciami serwerów CS:GO.

&3. POSTY

3.1    Tytuł postów powinien informować o jego zawartości.
3.2    W skargach może wypowiadać się Osoba oskarżona, oskarżająca, UB Team oraz administracja wyższa.
3.3    W odwołaniach od bana może wypowiadać się Osoba Zbanowana, Admin banujący, UB Team oraz administracja wyższa.
3.4     Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce posta, zamykane lub całkowicie usuwane.
3.5    Użytkownik powinien się starać pisać posty przejrzyste zgodne z tematyką danego działu.
3.6    Tylko administracja ma prawo robić ankiety w tematach.
3.7    Na Forum nie można umieszczać reklam innych for.
3.8    Administrator rezygnujący ze swojej posady ma prawo powrócić do pełnionej funkcji w ciągu 2 tygodni, podając przedwcześnie powód powrotu.
3.9     Zabrania się decydowania osobie nieupoważnionej na temat należności ostrzeżenia dla kogokolwiek.
3.10  Treści publikowane na Forum muszą być zgodne z Polskim Prawem.


&4. ADMINISTRACJA

4.1 Zakaz składania podań z ostrzeżeniem na koncie.
4.2 Każdy administrator z ostrzeżeniem na koncie ma czas 14 dni na odpracowanie ostrzeżenia. W przeciwnym razie rangi zostaną odebrane.
4.3 Admin nie zawsze ma rację.
4.4 Każde odrzucenia podania o rangę wymaga odczekania 2 tygodni przed kolejnym podejściem od czasu rozpatrzenia.
4.5 Administrator posiadający 3 ostrzeżenia admina, traci swoje uprawnienia.
4.6 Każdy administrator musi posiadać rangę, która jest najwyżej w Legendzie Grup.
4.7 Każdy administrator serwera łamiący swój regulamin (przypisany odpowiednio pod każdy serwer) może otrzymać ostrzeżenia admina w zależności od winy (0/3).
[Obrazek: 2f867756bb7b8.png]
Zareaguj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości